Lista Marzeń

piątek, 12 lutego 2016

Wróciłam! Uwaga: Bardzoooo dużooo zdjęć:-D

Hejka! W sumie nie wiem co tu napisać... przejdźmy do zdjęć :-D

Mój prezent na urodziny(28.01) Nie kot, regał!

tu też regał


tu w całej okazałości, jeszcze nie zawieszony

Miś Czesław :-D z biedronki




Tak cię kocham kocie!!!!


Rudzia: Błagam weź go stąd!




Jestem taki słodki!



Prezent od koleżanki na urodziny :-D








i od drugiej koleżanki, to ogrzewacz do rąk :-)





I taki słodki pieseł :-D


i mój słodki piórnik 


I  takie koniki od babci


Porównanie: lamparciątko schleich

konik z SH

karibu

klacz camargue

mój nowy nabytek(jego noga)

w całej okazałości:-D ten w niebieskiej derce(jaka to skala???)

i koteł z czekolady


i kurczaki....... co tu robią kurczaki, do cholery?!!!
a bo ja ci to wim....
Zagmatwany post..... co nie? Niedługo będzie nowy, może mniej zagmatwany xDDD


1 komentarz: